Khamis, 13 Januari 2011

my encik hubby..

huhuhu, asyik citer pasal anak je.. kang merajuk plak en hubby ku... huhuhu... seorang baik hati, caring, loving n macam-macam laa.. leceh nak discribe.. kang korang muntah darah plak kalo aku puji lebey-lebey.. huhu.. skrg ni en hubby duk berulang dari Penang.. dah dekat setahun kot.. kadang-kadang balik seminggu sekali.. kadang-kadang balik dua minggu sekali.. hurmmmm.. sian kan aku... aku jadi laa "indipendence mama" yg kadang-kadang tak independence jugak.. coz aku tak de lesen kereta.. huhu.. so aku berani drive dalam taman jek laa.. nasib laa ada kedai, klinik yg dekat.. syyyuuutttt... korang jangan bagitau en polis eh.. kesian aku.. hahaha... ok laaa en hubby ku ini tak banyak songeh.. senang je.. makan pun yang simple-simple aje.. i like.. kikiki... aku je yang kadang-kadang tak berkenan nak masakkan... jahat sey aku.. yelah, en hubby berasal dr pantai timur aku plak dr selatan.. mmm.... korang pikir laa sendiri eh.. hehehe...


korang rasa kenapa eks my en hubby berkaca mata?? huhu.. my hubby suka benar membaca, tak kira laa kat mana n pada waktu bila.. buku-buku tersangat laaaa banyak... masa makan membaca, nak tidur membaca, tunggu aku kat pasar pun dia membaca... even dalam toilet pun dia tetap membaca.. aiyok... tuuutttt....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan