Selasa, 8 Mac 2011

Tragedi February..

Assalamualaikum.. salam ukhwah, salam sayang.. sungguh lama saya tak meng update blog saya.. sungguh banyak perkara berlaku bulan lalu hingga saya terlalu sibuk tuk menaip entry tuk blog ni..

Lepas hubby saya balik dari Bandung, saya dan anak-anak balik dari Johor, anak-anak saya kena sakit perut cirit birit, muntah-muntah.. lepas seorang demi seorang anak saya kena jangkit.. M Farid Sulaimi dan M Fahrin Suhairi di masukkan ke Hospital Melaka.. kesian sungguh.. Fatinah pula diberi perhatian oleh doktor walaupun dia tak kena tahan wad, baik betul hati doktor-doktor tuu.. sampai Encik hubby saya pun dia bekalkan ubat.. 3 hari saya berkampung di hospital.. My girl Fatehah dan my boy Faris pun sama juga.. masing-masing di bawa ke klinik dan hospital oleh warden.. Encik Hubby saya juga terkena jangkitan yang sama.. dia orang terakhir yang kena.. kesian pulak bila ingat-ingat balik.. serik dah rasanya bila tengok anak-anak kena..

2 minggu yang memenatkan di bulan February tu.. walaupun telah melalui pengalaman yang pahit... minggu terakhir tuu saya, Farid, Fatinah dan Fahrin telah meraikan birthday my Encik Hubby pada 23 February.. tapi kami celebrate awal sehari sebab malamnya Encik Hubby saya bertolak ke Penang semula.. kesian Encik Hubby, tahun ni saya tak buat apa-apa kek tuk dia pun.. hurmmm...

Bulan February dan March ni juga saya agak sibuk sebab adik saya pindah rumah ke Melaka.. yeah.. saya dah ada geng.. 18 hb ni dia pindah sepenuhnya..

Begitulah cerita ceriti.. rentetan dan tragedi di bulan February...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan